blauwe school regelt het,
binnen budget

Hoe

Bij initiatieven die moeten leiden tot frisse scholen zijn allerlei partijen betrokken. Partijen die elk hun eigen discipline inzetten: ontwerpen, tekenen, aanbesteden, installatie-adviezen, begroten, bouwmanagment, toezicht houden, opleveren.

Opdrachtgevers kiezen steeds vaker een partij die een totaalpakket aanbiedt. Multidisciplinair in de breedte en deskundigheid in de diepte. De voordelen zijn: een realisatie-proces waar u niet naar hoeft om te kijken, en levering van een kwaliteitsprodukt tegen een redelijke prijs.

Met blauwe school heeft u zo’n partner. Wij bieden u het complete dienstenpakket aan om te komen tot een fris en gezond binnenklimaat!

Tussen initiatief en ingebruikname wordt u volledig ontzorgd door blauwe school.