Overzichtelijk en op maat,
daar geloven wij in.

Wat

Het binnenklimaat op een school wordt bepaald door frisse lucht, comfortabele temperaturen, een goeie lichtbeleving en een prettige akoestiek.

Elke school is anders, dus is er maatwerk nodig. blauwe school levert dat, met concrete voorstellen in een praktisch plan. Alle maatregelen dienen meerdere doelen tegelijk. Zo gaat verbeterde ventilatie bij ons samen met energiebesparing, en de aanpak van teveel opwarming in de zomer brengt kostenbesparing op onderhoud met zich mee. Een positief effect op het binnenklimaat én op uw exploitatiebudget.

blauwe school stelt maatregelen aan u voor in de vorm van 7 keuze-modules.

Module 1: ventilatiesysteem
Module 2: isolatie en beperking van opwarming
Module 3: kozijnen en beperking van het onderhoud
Module 4: dakranden en -overstekken
Module 5: energie-opwekking
Module 6: verlichting en kleur
Module 7: akoestiek

Graag informeren wij u inhoudelijk over de verschillende modules en hun effecten.

Nieuwsgierig naar blauwe school? Neem gerust contact op. Wij komen graag bij u langs.